Poprzez wiele lat rynek mody męskiej oraz kobiecej w rozległym stopniu sprowadzał się do rywalizowania najogromniejszych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dość szybko umocniła na własnej pozycji najogromniejszych kreatorów mody, efektywnie uniemożliwiając odniesienie większego finansowego sukcesu wszystkim małym dostawcom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla dzisiejszych firm globalnie szyjących swoje ubrania czy dodatki do nic, wydaje się być Internet, w którym zakupy robi coraz więcej osób. Jak najbardziej moda kobieca czy męska dalej najporządniej sprzedaje się w luksusowych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie można nie wyłącznie liczyć na pomoc fachowego sprzedawcy, niemniej jednak także istnieje szansę przymierzenia dziesiątek różnych ubrań i rozmiarów. W Internecie należy od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason oraz kolor, co dla niektórych klientów jest dużym wyzwaniem. Wciąż jednak istnieje wiele krajów i miast, w których brakuje sieciowych i markowych sklepów z odzieżą czy butami - w Internecie natomiast nie ma jakichkolwiek ograniczeń.