Efektywność marketingu zależy od tego, co przedstawia i jak jest kreowana. Wiele ma okazję pod tym względem zależeć od miejsc, w jakim miejscu taka reklama się pojawia. Nawet wtenczas, gdy będzie idealna, ale nie będzie pojawiała się w dogodnych miejscach reklamowych- nie przyniesie efektów ani wyników dla samego inwestora. To ma prawo poruszać. Każda inwestycja, która się nie zwraca drażni, a tym samym pod pewnym względem hamuje pracę przedsiębiorstwa. Zupełnie inaczej przecież nie będziemy mogli przystosować się do efektywności - przetestuj naszywki. Pomimo to, nie każdy uważa, że reklamy są efektywne. Być może nie działają one na każdego. Mimo to pomnimy o nich, a tym samym w sklepie jesteśmy w stanie naprowadzać sobie o takich marketingach. To jest właśnie taka skuteczność. Tworzenie podświadomości reakcji. To etapy konstruowania reklamy ,ale także i wyniki, które widoczne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Inaczej nie byłoby to dla nas takie wartościowe. Nie każda reklama jest niemniej jednak taka dobra. W następstwie tego nie wszelkie pozostaną w naszej profesjonalnej pamięci.